Bezorgen & afhalen

Bezorgservice

We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hiervoor maken we gebruik van onze eigen service met bezorgspecialisten en professionele monteurs. U kunt ook gebruik maken van ons afhaalmagazijn, of afhalen in de winkels.

Knibbeler Wonen full-service bezorging , wat houdt dat precies in?
– Bezorging door 2 medewerkers en aflevering tot in de woonkamer (mits voldoende toegankelijk), en met een maximum van 3 hoog zonder lift.
– Uitpakken en plaatsen van de goederen. De verpakkingsmaterialen nemen wij retour.
– Wij zetten uw meubels waterpas, en plakken waar nodig viltjes onder uw aankoop.
– Uw aankoop wordt vakkundig gemonteerd, met uitzondering van zelfmontage artikelen.
Kortom; bezorgen zonder zorgen!

Wanneer wordt mijn aankoop bezorgd?
Nadat u van ons bericht per email heeft ontvangen dat uw bestelling in ons magazijn binnen is, kunt u contact met ons opnemen voor het plannen van een bezorgafspraak. U kunt ons bereiken op doordeweekse dagen tussen 10.00 en 16.00 uur via het telefoonnummer +31 (0)45-521 27 84. Bezorgen is mogelijk op alle doordeweekse dagen. U kunt een voorkeur opgeven voor de ochtend of voor de middag.

Wat verwachten wij van u?
– U zorgt ervoor dat uw woonkamer via een normale toegang bereikbaar is. Indien er geen mogelijkheid is uw aankoop via een normale toegang naar uw woonkamer te krijgen, kunnen wij bemiddelen bij het inschakelen van een verhuisbedrijf met verhuislift. De kosten zijn voor uw rekening, na uw goedkeuring op de prijsopgave.
– U bent op de afgesproken datum thuis en u kunt voldoen aan de betalingsverplichting. Is dit niet het geval dan wordt uw aankoop mee terug genomen. Voor een 2e bezorging worden kosten in rekening gebracht.

Wat kost full-service bezorging?
Kiest u er voor om uw aankoop te laten bezorgen, dan kan dit tegen het geringe bedrag van € 40,- voor bezorgen binnen ons bezorg gebied. Het bezorggebied zijn de postcodes 59 t/m 64. Woont u buiten het bezorggebied (of in Duitsland of België), dan rekenen wij € 1,35 per kilometer enkele reis.

Afhalen

U kunt uw meubel aankoop afhalen op de hieronder genoemde locaties. U heeft tijdens uw aankoop afgestemd met onze medewerker welke afhaallocatie uw voorkeur heeft (bent u vergeten wat u heeft doorgegeven? Op de order staat de afhaallocatie vermeld). Nadat u van ons bericht per email heeft ontvangen dat uw aankoop in ons magazijn geleverd is door de fabrikant, kunt u uw aankoop afhalen. Uw aankoop wordt maximaal 1 maand gratis opgeslagen, daarna brengen wij opslagkosten in rekening. U draagt zorg en bent verantwoordelijk voor geschikt vervoer, rekening houdend met afmeting en gewicht van uw aankoop.

Centraal magazijn te Heerlen:
gelegen aan de Pretoriastraat 31 te Heerlen, afhaaltijden van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Winkel te Heerlen:
gelegen In de Cramer 68 op de Woonboulevard Heerlen, op zaterdagen van 10.00 tot 12.00 uur.

Winkel te Roermond:
gelegen aan de Schaarbroekerweg 46 op het Retailpark, op zaterdagen van 10.00 tot 12.00 uur.

Betaal-mogelijkheden

Kiest u ervoor uw aankoop te laten bezorgen?
Onze medewerkers zijn uitgerust met een mobiele pinautomaat waardoor u het restant bedrag van de order bij bezorging per pin kunt betalen. Zeker zo veilig en zeer vertrouwd. U heeft ook de mogelijkheid het restant bedrag in contanten te voldoen aan onze medewerkers. (Betalen met creditcard is bij bezorgen niet mogelijk)

Kiest u ervoor uw aankoop af te halen?
Bij alle afhaallocaties heeft u de mogelijkheid het restant bedrag van de order per pin of creditcard (m.u.v. centraal magazijn) te betalen of te voldoen in contanten.